Μόλις εγγραφείτε στο Neon54, το καζίνο κάνει τα πάντα για να σας κάνει ευτυχισμένους. Neon54 Casino κριτικές: Διαβάστε την αξιολόγηση μας! - Greek Online Casinos. OneClickPharmacy.gr - Online φαρμακείο cialis viagra barborka ciekawy domowej rekami
  • 1960

    Αρχιπέλαγος

    Στην Επίδαυρο παίζονται οι ΦΟΙΝΙΣΣΕΣ με την πρώτη μουσική υπόκρουση που γράφω για τραγωδία. Πριν έξι μήνες, τον χειμώνα του 1959, ο Μινωτής ήρθε στο Παρίσι ειδικά για μένα. Συναντηθήκαμε στο ξενοδοχείο του, στο Γκραντ Οτέλ, κοντά στην Όπερα, κι όλο το απόγευμα μου μιλούσε για το έργο. Ο Μινωτής, ο Ρίτσος και ο Τσαρούχης ήταν οι Έλληνες με τον αρτιότερο και πιο μεστό προφορικό λόγο. Όταν μιλούσαν, μπορούσα να τους ακούω μετ τις ώρες μην τολμώντας να διακόψω τον ειρμό στον υπέροχο κόσμο των γνώσεων και των ιδεών τους.

    περισσότερα
  • 1960

    Επιτάφιος / Επιφάνια

    Η σύνθεση του ΕΠΙΤΑΦΙΟΥ έγινε στα 1958 στο Παρίσι, στο μικρό διαμέρισμα που είχαμε νοικιάσει σε μια Pension de famille στην οδό Miromensil. Στα 1954 είχα κερδίσει την υποτροφία για σύνθεση του Ιδρύ-ματος Κρατικών Υποτροφιών και αμέσως φύγαμε με την Μυρτώ για τη γαλλική πρωτεύουσα. Τον ίδιο χρόνο γράφτηκα στο Conserva-toire de Paris στην τάξη της μουσικής ανάλυσης του Olivier Messiaen και της διεύθυνσης ορχήστρας του Eugene Bigot.

    περισσότερα
  • 1961

    Πολιτεία Α' & Β'

    περισσότερα
  • 1963

    Μικρές Κυκλάδες

    Έως τα 1962 βρισκόμουν ανάμεσα στο Παρίσι και στην Αθήνα. Με το '62 πλέον έρχεται και η οικογένειά μου και μετακομίζουμε τελειωτικά από το Παρίσι στην Αθήνα. Απ' τους πρώτους ανθρώπους που είδα ήταν ο Οδυσσέας Ελύτης, μιας και το ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ το είχα ολοκληρώσει σαν σύνθεση αλλά δεν είχα προχωρήσει στην ενορχήστρωση που έκανα εκείνο τον καιρό. Έτσι τον έβλεπα τακτικά, θα 'λεγα δυο-τρεις φορές την εβδομάδα, τα μεσημέρια στου Φλόκα και, όταν είχα πλέον τελειώσει τη σύνθεση του ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ, τον κάλεσα στο σπίτι μου μαζί με τον Λέοντα Καραπαναγιώτη και τον Γιώργο και την Έλενα Σαββίδη.

    περισσότερα
  • 1963

    Χρυσοπράσινο Φύλλο

    περισσότερα
  • 1966

    Ρωμιοσύνη

    Ο Γιάννης Ρίτσος, τυλιγμένος και αυτός στους ίδιους ανέμους, να ταξιδεύει τις ίδιες τρικυμίες… Τον πρωτοείδα στη Λέσχη της ΕΠΟΝ. Ακαδημίας και Κριεζώτου, την Άνοιξη του 1945. είχα αναλάβει να ανακαλύψω και να συγκεντρώσω του άξιους νέους ποιητές και συγγραφείς, τον Κώστα Κοτζιά, τον Τάσο Λειβαδίτη, τον Μιχάλη Κατσαρό και τόσους άλλους, που το όνομά τους θα το γνώριζε κάποτε όλη η Ελλάδα.

    περισσότερα
  • 1966

    Η Μπαλάντα του Μαουτχάουζεν (Mauthausen) και Κύκλος Φαραντούρη

    Ο ελεγειακός χαρακτήρας του έργου οδήγησε τον Θεοδωράκη σε αναζήτηση νέων χρωμάτων σε σχέση με κείνα που δεσπόζουν έως τότε στις ηχογραφήσεις του. Έτσι δεν χρησιμοποίησε μπουζούκια, τα οποία αντικατέστησε με ηλεκτρονική κιθάρα και πρόσθεσε βιολοντσέλο, φλάουτο και τύμπανα.

    περισσότερα
  • 1967

    Θαλασσινά φεγγάρια

    Στην αρχή ήταν 6 τα φεγγάρια του Νίκου Γκάτσου. Τα μελοποίησε ο Μίκης Θεοδωράκης και επρόκειτο να κυκλοφορήσουν σε δίσκους 45 στροφών ή δίσκο extended με τίτλο «Έξι φεγγάρια της θάλασσας» και ερμηνευτές τον Γρηγόρη Μπιθικώτση και τη Βίκη Μοσχολιού την άνοιξη του 1967. Λογάριαζε, όμως, χωρίς τον ξενοδόχο η Columbia.

    περισσότερα
  • 2001

    Το τραγούδι του Νεκρού αδερφού

    Τα τραγούδια του ΕΠΙΤΑΦΙΟΥ από το 1 έως το 8, έχουν όλα την ίδια γραμμή, το ίδιο στυλ, τον ίδιο χαρακτήρα. Άλλωστε γράφτηκαν μονοκοπανιάς την ίδια μέρα, στην ίδια ώρα. Όμως μια – δυο νότες εδώ, μια φράση εκεί, θυμίζουν διακριτικά πότε έναν πυρήνα από ένα μανιάτικο μοιρολόι ή ένα χαρακτήρα ριζίτικο.

    περισσότερα